PRVA STRANICA | Slikarske nastavne jedinice 3 |
SLIKARSKE NASTAVNE JEDINICE 1, 2, 4 | |
Nastavna
jedinica: motiv: KORA DRVETA tehnika: tempera likovni problem: smeđi tonovi razred: 2. |
Artikulacija
nastavnog sata:
Ponovimo rad s temperom, posvjetljavanje i zatamnjivanje boje. Podijelimo svakoj klupi po komad kore drveta. Djeca ju dodiruju, mirišu, gledaju, razgovaraju o njoj. Kako izgleda? Kojeh je oblika i boja? Najavljujemo zadatak: naslikati ćemo komad kore drveta tonovima smeđe boje. Na kraju sata analiziramo radove. |
Nastavna
jedinica: motiv: ORGULJE tehnika: tempera likovni problem: kromatski tonovi razred: 3. |
Artikulacija
nastavnog sata:
Ponavljamo način rada s temperama, posebno dodavanje bijele i crne za dobivanje tonova; stavljamo aplikaciju. Puštamo zatim kazetu ili CD: Johann Sebastian Bach: Prelude and Eugue in C minor; ta skladba izvodi se u cijelosti orguljama. Nakon slušanja razgovaramo s djecom: koji instrument ste čuli u ovoj skladbi? Kako on zvuči? Gdje možemo vidjeti orgulje? Znate li kako izgledaju orgulje? Stavljamo na ploču fotografiju orgulja i zajedniči ju opisujemo: od koliko se dijelova sastoji, od kakvih oblika i sl. Na svaku klupu stavljamo po jednu malu kopiju fotografije orgulja, i djecu upućujemo da ju naslikaju u tonovima jedne boje koju će sami izabrati. Djeca započinju s radom, svo vrijeme svira kazeta ili CD s glazbom s orgulja. Na kraju sata s djecom gledamo radove i razgovaramo o njima. |
dječji radovi |
Claude
Monet: |
Nastavna
jedinica: motiv: KORA DRVETA, kadar likovni problem: kadar, teksture razred: 4. |
Artikulacija
nastavnog sata:
Ponovimo rad s akvarelom; najavljujemo djeci da će nakon slikanja vodenim bojama preko njih crtati tušem. Podijelimo svakoj klupi po komad kore drveta. Djeca ju dodiruju, mirišu, gledaju, razgovaraju o njoj. Kako izgleda? Kojeh je oblika i boja? Stavljamo na koru "prozorčić" od papira, stvaramo kadar. Što sada vidimo? Upozoravamo djecu na brazde i pukotine. Nama se čine male, ali mravima one čine prave ulice i brda. Kakvim su sve putevima išli mravi i druga bića po kori? Vidimo li kakve tragove boravka živih bića na drvetu? Možda rupice od pričjih kandžica ili kljucanja? Najavljujemo zadatak: slikamo prvo boje, a zatim pukotine u jednom kadru kore drveta. Na kraju sata radove analiziramo. |
dječji radovi |
PRVA STRANICA | NASTAVNE JEDINICE | CRTAČKE JEDINICE | KIPARSKE JEDINICE | GRAFIČKE JEDINICE | DIZAJN | |
TEKSTOVI | LITERATURA | DIDAKTIČKI MATERIJAL | LIKOVNI ELEMENTI | PJESME | PRICE | METODIKA |