|
[ 1. ] Damjanov, J. (1991). Vizualni jezik i likovna umjetnost. Zagreb: Školska knjiga.
[ 2. ] Grgurić N., Jakubin M. (1996). Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje. Zagreb: Educa.
[ 3. ] Huzjak, M. (2008). Učimo gledati 1 - 4, priručnik za učitelje. Zagreb: Školska knjiga.
Moduli:
Modul hrvatski jezik: Semiologija i strukturalna korelacija
[ 3 ]
ključne riječi: semiologija, strukturalna korelacija, interdisciplinarnost,
primjeri iz nastave, o temi i sadržaju, korelacija među predmetima, koreliranje
s likovnom kulturom
Modul informatika: Komunikacijski proces u nastavi – opažaj [ 1, 3 ]
ključne riječi: što vidimo, kako gledamo, kako sagledavamo, dostupne
kategorije, perceptivni filtri; što vidiš - to postaješ, reprodukcije
u nastavi
Modul njemačkog jezika: Razvoj dječjeg crteža [ 2 ]
ključne riječi: različita shvaćanja razvojnih faza, faza primarnih
simbola, faza složenih simbola, faza intelektualnog realizma, faza vizualnog
realizma, prikaz čovjeka
Modul likovna kultura: Darovitost, talent i kreativnost u odgojnom procesu
[ 2, 3 ]
ključne riječi: darovitost, talent, obogaćena sredina,
kreativnost i Kreativnost, I. Taylor, J. P. Guilford, E. Winner, Gagné,
Tannenbaum
Modul odgojne znanosti: Sloboda i stvaralaštvo - šablone [ 2, 3 ]
ključne riječi: odgoj i obrazovanje, svjetonazor, sloboda, ukus,
Hauser, Wölfflin, Riegl, Jung, Berne, socijalne uloge i životni scenariji,
šablone i stereotipi
Modul engleskog jezika: Komunikacijski proces u nastavi – jezik [1, 3
]
ključne riječi: jezik, govor, medij, znak, vizualni jezik, semiologija
Forma
seminarskog rada:
1. Opseg: 4 - 6 stranica,
font Times New Roman
12,
sve margine 3 cm, prored 1,5, 32 retka po stranici.
2. Obavezno (ispravno) citiranje,
nikako nizati citate
Primjer: “Tekst citata”, (Grgurić-Jakubin, 1996, str. 55).
Nije dozvoljeno citiranje odlomaka!
Ne citirajte s web-a
Ne koristite rječnike stranih riječi, enciklopedije i drugu opću
literaturu
3. Struktura seminara:
a) naslovnica: Naziv, ime i prezime, e-mail, modul (ne S!)
b) ključne riječi
c) interpretacija (ne prepisivati!) i citati literature,
d) pisati isključivo prema zadanoj literaturi,
e) navesti literaturu (abecednim redoslijedom autora), npr.:
1. Grgurić N., Jakubin M. (1996). Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje.
Zagreb: Educa.
2. Huzjak, M. (2008). Učimo gledati 1 - 4, priručnik za učitelje. Zagreb: Školska
knjiga.
4. Rad predati u
pismenom i digitalnom (CD) obliku
Najčešće greške u seminarima:
- ne objašnjavanje svih ključnih pojmova
- pogrešan način citiranja
- izostavljanje jedne knjige od dvije zadane
- citiranje knjige koje nema u popisu literature
- ne citiranje uopće, previše citiranja (citat umjesto vlastitog objašnjenja)
- ne uređivanje teksta na zadani način (margine, prored, veličina i vrsta fonta, broj stranica)
- ne uređivanje teksta 2: krađa prostora: povećavanje naslova, novi red za svaku rečenicu
- ostavljanje praznog prostora do kraja stranice
- ne uređivanje teksta 3: tiskarske greške (uključite spell-check!),
- ne stavljanje razmaka iza zareza i točaka (loše: riječ,riječ … dobro: riječ, riječ)
- pogrešan popis literature, posebno s web-a (obavezno je ime autora, pa ime teksta, tek
onda URL adresa)
- copy – paste (plagiranje - krađa)
|
|