PRVA STRANICA | Čovjek i priroda | |
NASTAVNE JEDINICE | ||
Radionica "Duga" | čovjek izvana - čovjek iznutra - čovjek i društvo | |
12. |
Ova nastavna jedinica
nastala je na izletu u botanički vrt. Svatko je dobio po jedan tanki crni flomaster. Upute koje su dobili bile su da nacrtaju dio pejsaža koji vide ispred sebe što točnije mogu, ali bez obrisnih crta, već samo gradeći oblike iznutra. Tako su krošnje, primjerice, gradili dodajući list do lista, grmlje grančicu do grančice, a na podu su crtali šljunak. Kao i u svim slučajevima
vizualnih poticaja najčešće pitanje koje smo postavljali djeci bilo
je "Što vidiš?" i "Što još vidiš?". Treba poticati
ispunjavanje cijelog lista papira, crtanje što više detalja i strpljenje.
Dobro je razgovarati o različitosti listova na drveću, oblicima grančica,
travki i cvjetova. Treba paziti da djete iz dosade ne krene prekrivati
papir šablonama cvjetova ili možda ptica na nebu. Pojmovi: crte po toku, strukturne crte, pejsaž. |
|
13.
|
||
14.
|
||
15.
|
||
20.
|
||