E-learning za nastavnike: mikroprogramiranje i artikulacija nastavnog sata
Poglavlje 1: Struktura okvirnog programa  4/5

Odaberite ispravno načinjene nastavne jedinice od ove teme:

4. razred
Nastavno područje:
Oblikovanje na plohi - slikanje
2. POVRŠINA - Teksture, optičko miješanje
Ključni pojmovi: mrlja, potez, raster, optičko miješanje boja.
Obrazovna postignuća: uočavati, istraživati i izražavati optičko miješanje boja točkama osnovnih boja.

Odaberite prve dvije:

1. Motiv: vizualni: leptir
2. Likovni problem: teksture
3. Likovno područje: grafika
4. Likovna tehnika: monotipija

1. Motiv: likovni i kompozicijski elementi kao motiv i poticaj: skupovi točaka u preklapanju
2. Likovni problem:teksture, optičko miješanje
3. Likovno područje: slikanje
4. Likovna tehnika: tuš i pero

Stjecanje znanja: upoznavanje leptira
Stjecanje sposobnosti: upoznavanje osnovnih boja
Odgojni zadaci: razvoj divergentnog mišljenja

Odaberite druge dvije:

1. Motiv: vizualni: leptir
2. Likovni problem: mrlja, potez, raster, optičko miješanje boja
3. Likovno područje: slikanje
4. Likovna tehnika: tempera

1. Motiv: likovni i kompozicijski elementi kao motiv i poticaj: skupovi točaka u preklapanju
2. Likovni problem: mrlja, potez, raster, optičko miješanje boja
3. Likovno područje:slikanje
4. Likovna tehnika: flomasteri
Stjecanje znanja: upoznavanje i uočavanje optičkog miješanja boja
Stjecanje sposobnosti: razvoj divergentnog mišljenja
Odgojni zadaci: estetički, moralni, radni

natrag  
   

 

Rječnik stručnih pojmova

Poglavlja:

1.Struktura okvirnog programa

2. Ispunjavanje pripreme

3. Artikulacija nastavnog sata

4. Analiza i vrednovanje dječjih radova