E-learning za nastavnike: mikroprogramiranje i artikulacija nastavnog sata
Poglavlje 1: Struktura okvirnog programa  4/5

Ne, pogrešno.
Pročitajte pojašnjenje.

1. Motiv: vizualni: leptir
2. Likovni problem: teksture
3. Likovno područje: grafika
4. Likovna tehnika: monotipija

1. Motiv: likovni i kompozicijski elementi kao motiv i poticaj: skupovi točaka u preklapanju
2. Likovni problem:teksture, optičko miješanje
3. Likovno područje: slikanje
4. Likovna tehnika: tuš i pero

Stjecanje znanja: upoznavanje leptira
Stjecanje sposobnosti: upoznavanje osnovnih boja
Odgojni zadaci: razvoj divergentnog mišljenja

 

Likovni problem je prepisan iz naziva nastavne teme, a ne izključnih pojmova.

Likovno područje je pogrešno upisano: piše grafika, a program predviđa slikanje.

Pod stjecanjem znanja spominju se leptiri; likovnakultura ne bavi se leptirima već likovnim pojmovima.

Pod stjecanjem sposobnosti upisano je upoznavanje osnovnih boja; svako upoznavanje i učenje pripada stjecanju znanja, odnosno materijalnim zadacima.

natrag  
   

 

Rječnik stručnih pojmova

Poglavlja:

1.Struktura okvirnog programa

2. Ispunjavanje pripreme

3. Artikulacija nastavnog sata

4. Analiza i vrednovanje dječjih radova