E-learning
za nastavnike: mikroprogramiranje i artikulacija nastavnog sata
|
Poglavlje
1: Struktura okvirnog programa 3/5
|
Primjer izrade
nastavnih jedinica od nastavne teme:
3. razred
Nastavno područje:
Oblikovanje na plohi - slikanje
3. PLOHA - Modelacija i modulacija
Ključni pojmovi: ploha, tonsko i kolorističko slikanje
Obrazovna postignuća: vizualno opaziti i izraziti plohu; uočavati,
razlikovati i izražavati se tonskim i kolorističkim slikanjem.
|
1. Nastavna
jedinica
Motiv: vizualni
- portret
Likovni problem: ploha, tonsko slikanje, modelacija
Likovno područje: slikanje
Likovne tehnike: tempere
Stjecanje
znanja:uočiti i razlikovati plohu i tonsku modelaciju
Razvijanje sposobnosti: divergentno mišljenje, likovno izražavanje
i psihofizičke funkcije
Odgojni zadaci: estetički, moralni, radni
|
|
2. Nastavna
jedinica
Motiv: vizualni
- portret
Likovni problem:ploha, kolorističko slikanje, modulacija
Likovno područje: slikanje
Likovne tehnike: pastel
Stjecanje
znanja: uočiti i razlikovati plohu i modulaciju
Razvijanje sposobnosti: divergentno mišljenje, likovno izražavanje
i psihofizičke funkcije
Odgojni zadaci: estetički, moralni, radni
|
|
Za
tonsko slikanje odabrali smo tempere ili gvaš zbog lakšeg miješanja boje
s bijelom i crnom. Kolorističko slikanje izvodi se čistim bojama, za što
mogu dobro poslužiti pastele. Ključni pojmovi postali su likovni problemi.
Motivi mogu i ne moraju biti isti, prema želji nastavnika. Ploha je zajednički
pojam, pa je u obje jedinice. |