E-learning za nastavnike: mikroprogramiranje i artikulacija nastavnog sata
Poglavlje 1: Struktura okvirnog programa  3/5

 Primjer izrade nastavnih jedinica od nastavne teme:

3. razred
Nastavno područje:
Oblikovanje na plohi - slikanje
3. PLOHA - Modelacija i modulacija
Ključni pojmovi: ploha, tonsko i kolorističko slikanje
Obrazovna postignuća: vizualno opaziti i izraziti plohu; uočavati, razlikovati i izražavati se tonskim i kolorističkim slikanjem.

1. Nastavna jedinica

Motiv: vizualni - portret
Likovni problem: ploha, tonsko slikanje, modelacija
Likovno područje: slikanje
Likovne tehnike: tempere

Stjecanje znanja:uočiti i razlikovati plohu i tonsku modelaciju
Razvijanje sposobnosti: divergentno mišljenje, likovno izražavanje i psihofizičke funkcije
Odgojni zadaci: estetički, moralni, radni

2. Nastavna jedinica

Motiv: vizualni - portret
Likovni problem:ploha, kolorističko slikanje, modulacija
Likovno područje: slikanje
Likovne tehnike: pastel

Stjecanje znanja: uočiti i razlikovati plohu i modulaciju
Razvijanje sposobnosti: divergentno mišljenje, likovno izražavanje i psihofizičke funkcije
Odgojni zadaci: estetički, moralni, radni

 Za tonsko slikanje odabrali smo tempere ili gvaš zbog lakšeg miješanja boje s bijelom i crnom. Kolorističko slikanje izvodi se čistim bojama, za što mogu dobro poslužiti pastele. Ključni pojmovi postali su likovni problemi. Motivi mogu i ne moraju biti isti, prema želji nastavnika. Ploha je zajednički pojam, pa je u obje jedinice.
natrag  
    dalje

 

Rječnik stručnih pojmova

Poglavlja:

1.Struktura okvirnog programa

2. Ispunjavanje pripreme

3. Artikulacija nastavnog sata

4. Analiza i vrednovanje dječjih radova