Portret | |||
Nastavna jedinica: Dječji radovi: pritisnuti za uvećanje |
1. Razgovor
o licima: |
||
Reprodukcije s motivom portreta izložene na ploči. Razgovaramo o različitim tehnikama i različitim razdobljima i stilovima u kojima su ovi portreti nastali. |
|||
Učenici
sjede jedan nasuprot drugog, promatraju se i crtaju.
|
|||
Na svim
radovima potrebno je u analizi obratiti pažnju na dvije stvari: proporcije
i upotrebu olovke. Kompozicija je uglavnom bila zadana pa je manje važna. Učenicima se pomaže i tako da ih se upućuje da si postave sitne točkice kojima će označiti veličinu glave (na tjemenu i bradi). Podsjećamo ih da se drže unutar tih zadanih veličina. Također ih se upozorava na vrat, a i na odjeću koju nose (okovratnike košulja i majica). Dobro je obratiti pažnju na izvor svjetlosti (i položaj stolica prema svjetlu) kako bi im bilo lakše uočavati sjene na licima. |
|||