Likovna kultura

boja 1
boja 2
boja 3
boja 4
boja 5
boja 6
boja 7
boja 8

boja 9
boja 10
boja 11
boja 12
boja 13
BOJA 14

Na kviz!

Marino Tartaglia:
Autoportret, 1917.
  Vermeer Van Delft:
Djevojka s bisernom naušnicom, 1665.
           
 
                 
 
Opišimo još jednom boje na ovim slikama:
  Tartaglia: po vrsti vidimo žutu, narančastu, crvenu, ljubičastu, bijelu i crnu boju (osnovne, izvedene i neboje). Boje nemaju tonove. Po čistoći su jarke, intentivne. Prisutan je komplementarni par žuta - ljubičasta. Upotrebljen je toplo - hladni kontrast među bojama. Boje su modulirane - hladne su tamo gdje je sjena a tople tamo gdje je svjetlost.
  Vermeer: po vrsti vidimo plavu, narančastu, bijelu i crnu boju (osnovnu, izvedenu i neboje). Boje imaju tonove u mekanim prijelazima (tonska modelacija) kojima stvaraju privid svjetla, sjene i zaobljenog lica. Mnogo je smeđeg tona. Po čistoći su boje zagasite. Upotrebljen je svjetlo - tamni kontrast među bojama, posebno među crnom i bijelom na ovratniku, očima i naušnici.
Na naslovnicu!
  Početak         Na kviz!