Pritisnuti slike za uvećanje Organizacija ploče i motiva mrtve prirode. Predmeti su obli kako bi jako svjetlo s jedne strane (kroz prozor) stvorilo vidljive sjene. Na ploči su boje poredane po valerskim vrijednostima. Riječ "ton" je precrtana. Izloženi su već gotovi dječji radovi. |
|||
Usporedite tazličite rukopise i načine upotrebe materijala, od gustih namaza do prozirnih, od urednih granica među plohama koje se gotovo mehanički nižu do živih, organičnih spojeva koji se prožimaju. | |||
Kompozicija rada je gotovo simetrična, po vertikali prepolovljena svjetlijom i tamnijom zelenom pozadinom. Zanimljiva je količina boja u trakama valera: dok se plava, zelena i crvena protežu cijelom okomicom oblika vaze i jabuke, dotle narančasta i žuta čine samo akcent; što se na modelu vidjelo kao refleksija svjetla s prozora. | |||
Na vazi uočavamo zamjećen ukrasni element listova; jabuci je najsvjetliji akcent stavljen u sredinu a ne lijevo. Pogledajmo pozadinu: stol je također moduliran nizanjem valera (jer je i on osvjetljen slijeva), a u zelenoj boji dolazi do miješanja dvije zelene jedne preko druge što čini svojevrsnu vibraciju boja i poteza. | |||
Rad koji odražava sigurnost i čvrstoću, "mušku" ruku: veliki, masivni oblici koji uspostavljaju monolitnu kompoziciju, jaki linijski potezi na vrhu - obod vaze, i na dnu - crvenkasta granica stola; te čvrst rukopis postignut jakim pritiskom pastele o papir duž cijele slike. | |||
Natrag |