Nastavna
jedinica:
tema: Moje slovo
likovni
problem:
kontrast boja, ritam
točaka, crta, detalj
tehnika:
akvarel + tuš-drvce
nastavnik:
Snježana Romić
škola:
o.š. "Lijepa naša",
Tuhelj
razred:
2.
|
metode rada:
razgovor, rad s tekstom, kombiniranje, variranje, likovni scenarij
način
rada: zamišljanjem,
izmišljanjem
tip
sata: obrada
nastavna
sredstava i pomagala: čitanka Bežan, Budinski za 2. r.
zadaci
nastave:
odgojni:
razvijanje estetičke kvalitete kod
učenika, moralne i radne, formiranje uvjerenja i stavova. Podržavanje
subjektivne oblikovne i kreativne sposobnosti učenika. Njegovanje pozitivnog
odnosa prema radu: aktivnost, inicijativnost, upornost, samostalnost
obrazovni:
usvajanje tehnike
rada akvarelom, uočavanje kontrasta boja, korištenje različitih crta
i točaka
funkcionalni:
razvijanje senzorne, izražajne i praktične sposobnosti. Razvoj psihofizičkih
funkcija: percipiranja, pamćenja, mašte, volje, emocije, interesa. Razvoj
intelektualne sposobnosti s naglaskom na divergentnom mišljenju.
korelacija:
s nastavom hrvatskog jezika
Artikulacija
sata:
Priprema: pripremamo materijal i prisjećamo se kako se
radi vodenim bojama i tušem i drvcem.
Motivacija: Na satu hrvatskog jezika obrađivao se tekst
"Neuredna slova" Sanje Pilić.
Likovna priča: Darko se volio igrati.
Pisao je zadaću, ali nije mogao odoljeti pozivu svojih lego-kocki. Potrčao
im je u susret na igru. Za to vrijeme u njegovu se bilježnicu uvuklo
veliko slovo čudnog i neobičnog izgleda. Ono se razigralo po Darkovoj
bilježnici.
Najava zadatka: Naslikajte i nacrtajte što je Darko vidio
kad se vratio svojoj domaćoj zadaći. Prvo naslikajte slovo, a zatim
ga doradite tušem i drvcem.
Na kraju
sata vršimo analizu, a učenici na poleđini rada zapisuju
(olovkom) što je njihovo slovo radilo ili osobitost izgleda.
|
|