Uputa za upotrebu:
pritiskom na reproduciran dječji rad dobiva se povećanje radi boljeg sagledavanja. Povratak se vrši pritiskom na strelicu "back", gornji lijevi kut toolbara (trake s alatima).
Nastavne jedinice  
 
 
     

Nastavna jedinica:
tema: Kaput

likovni problem:
kontrast volumena i
ploha u prostoru


tehnika: glina

 

nastavnik:
Ivona Biočić

škola:
o.š. Josipa Jurja
Štrosmajera

razred: 5.

 

metode rada: razgovor, analize, demonstracija
način rada: po mašti s
tip sata: individualni i frontalni
nastavna sredstava i pomagala: kreda, ploča, glina, reprodukcija

zadaci nastave:
odgojni:
poštovanje prema svom i tuđem radu, upornost
obrazovni: rješavanje i usvajanje likovnog sadržaja
funkcionalni: razvijanje psihofizičkih sposobnosti, oblikovno mišljenje
literatura: Monografija Branka Ružića

Artikulacija sata:

Motivacija: razgovor o kaputu: Što je to kaput? Kakav biste željeli imati? Je li naš kaput prebačen preko zamišljenog stolca? Nalazi li se kraj otvorenog prozora? Hoće li kaput izdržati nalet vjetra? Mijenja li pritom oblik? Možete li mu oblik povezati s arhitekturom?
Kaput je u svijetu treće dimenzije, prima otiske prstiju i pamti ih. Običan kaput, ostavljen je na vješalici, usamljen i zaboravljen... Naši kaputi živjet će svojim životom, potvrdit će da su primili poruke iz srca.
Učenicima pokazujemo reprodukciju Branka Ružića "Zakopčana" i razgovaramo o njoj. Što je volumen, kakav je ritam, a kakva površina?
Najava zadatka: Danas izrađujemo vlastite kapute u prostoru.
Djeca pristupaju izradi.
Na kraju sata vršimo analizu.





POVRATAK na
početnu stranicu
 

Branko Ružić: "Zakopčana"