Nastavna
jedinica:
tema: Autoportret
likovni
problem:
redefinicija fotografije
tehnika:
proizvoljne tehnike
nastavnik:
Tomislav Buntak
škola:
XI Gimnazija,
Zagreb
razred:
svi razredi na školi
|
metode
rada: razgovor
način rada: po zadanoj fotografiji
tip
sata: individualni
nastavna sredstava i pomagala: fotokopirni aparat, fotokopije,
episkop
zadaci
nastave:
odgojni:
upoznati sebe kroz korištenje ekspresije i grafizma u likovnom izrazu
obrazovni:
razvoj ideja i likovne različitosti
funkcionalni:
oblikovno mišljenje
literatura:
različite monografije
Artikulacija
sata:
Prije početka nastave pripremam ploču. Zatim 10 minuta razgovaramo o
primjerima i različitim reprodukcijama. Učenicima postavljam pitanja:
kako mogu prikazati različite doživljaje sebe različitim načinima. Razredi
koji imaju likovnu umjetnost kao izborni predmet rade na satu, a ostali
razredi nose kući na dovršavanje.
Specifični uvjeti rada u srednjoj školi onemogućuju praktičan likovni
rad učenika, pa je najvažnija motivacija koja će učenika potaknuti na
likovnu aktivnost i nakon završene nastave.
Priprema za izvođenje:
Svaki učenik fotokopira svoju sadašnju fotografiju na A4 format (lice),
crno-bijelo (niska cijena), a ako želi može i u boji. Na fotokopiji
vrši likovnu intervenciju.
|
|