Uputa za upotrebu:
pritiskom na reproduciran dječji rad dobiva se povećanje radi boljeg sagledavanja. Povratak se vrši pritiskom na strelicu "back", gornji lijevi kut toolbara (trake s alatima).
 Nastavne jedinice  
 
 
     

Nastavna jedinica:
tema: Autoportret

likovni problem:
redefinicija fotografije

tehnika:
proizvoljne tehnike

 

nastavnik:
Tomislav Buntak

škola:
XI Gimnazija,
Zagreb

razred:
svi razredi na školi

metode rada: razgovor
način rada:
po zadanoj fotografiji

tip sata: individualni

nastavna sredstava i pomagala:
fotokopirni aparat, fotokopije, episkop

zadaci nastave:
odgojni: upoznati sebe kroz korištenje ekspresije i grafizma u likovnom izrazu
obrazovni: razvoj ideja i likovne različitosti
funkcionalni: oblikovno mišljenje
literatura: različite monografije

Artikulacija sata:
Prije početka nastave pripremam ploču. Zatim 10 minuta razgovaramo o primjerima i različitim reprodukcijama. Učenicima postavljam pitanja: kako mogu prikazati različite doživljaje sebe različitim načinima. Razredi koji imaju likovnu umjetnost kao izborni predmet rade na satu, a ostali razredi nose kući na dovršavanje.
Specifični uvjeti rada u srednjoj školi onemogućuju praktičan likovni rad učenika, pa je najvažnija motivacija koja će učenika potaknuti na likovnu aktivnost i nakon završene nastave.
Priprema za izvođenje:
Svaki učenik fotokopira svoju sadašnju fotografiju na A4 format (lice), crno-bijelo (niska cijena), a ako želi može i u boji. Na fotokopiji vrši likovnu intervenciju.





POVRATAK na
početnu stranicu