IZVEDBENI
PROGRAM
|
||
NAZIV STUDIJA: |
Integrirani
preddipl. i dipl. sveuč. učiteljski studij 903 i 835 |
|
SREDIŠNJICA/SREDIŠTE: |
Zagreb |
|
OSNOVNI PODACI |
||
NAZIV KOLEGIJA: |
Istraživanje dječjeg likovnog stvaralaštva 1
|
|
Nositelj: |
mr. Miroslav Huzjak, docent
|
|
IZVODITELJ/I: |
mr. Miroslav Huzjak, docent
|
|
SEMESTAR: |
9. |
|
BROJ STUDENATA KOJI SLUŠAJU
KOLEGIJ: |
25 |
|
UKUPAN BROJ SATI U SEMESTRU |
||
NASTAVNI PLAN: | P-S-V 1-0-2 | |
PREDAVANJA: |
15 sati |
|
SEMINARI: |
0 sati |
|
VJEŽBE: |
30 sati
|
|
ECTS: |
3 BODA |
|
PREDVIĐENE TEME |
||
TEME PREDAVANJA: |
1. Uvod
2. Načini gledanja i istraživanja dječjih radova: psihološki, bihevioristički, razvojni i umjetnički pristup 3. Metode prikupljanja i analize podataka, vrste istraživanja 4.
5. Istraživanja razvoja prikaza ljudskog lika u dječjem crtežu 1 6. Istraživanja razvoja prikaza ljudskog lika u dječjem crtežu 2 7. Darovitost u psihologiji i praksi |
9. Psihodinamski pristup dječjem crtežu u terapiji 10.
11. Bajke i mitovi kao arhetipski motivi u crtežu 13. Grafičke analize u usporednim sustavima |
OPIS VJEŽBI:
|
Svaki student na vježbama u razredu treba izvesti jedno nastupno predavanje pred cijelom skupinom. Odabrana nastavna jedinica mora odgovarati planu i programu (PIP-u). Za javni sat student treba načiniti nacrt istraživanja. Konzultacije su obavezne.
|
|
OČEKIVANI ISHODI: | Studenti će biti sposobni načiniti nacrt istraživanja dječjeg likovnog stvaralaštva te prezentirati rezultate u skladu sa znanstvenim konvencijama. Razvijat će sposobnost traženja, obrađivanja i analize informacija iz različitih izvora. Razvijat će osjetljivost za prepoznavanje znakovitih detalja u dječjim likovnim radovima. Razvijat će sposobnost motiviranja djece za što kvalitetniji likovni rad. Steći će znanje i razumijevanje o važnosti likovnog stvaralaštva za psihofizički dječji razvoj. Razvijat će sposobnost poznavanja i razvijanja vizualnog jezika, te sposobnost osmišljavanja likovnih aktivnosti. Razvijat će vještinu divergentnog i kreativnog mišljenja. | |
LITERATURA ZA ISPIT |
||
OBVEZNA: |
1. Belamarić, D. (1986). Dijete i oblik. Zagreb: Školska knjiga. 250 str. (ukupno 975 str.)
|
|
IZBORNA/PREPORUČENA: |
1. Ayalon, O. (1995). Spasimo djecu. Zagreb: Školska knjiga. 159 str. |
|
OBAVEZE STUDENTA I OBRAZLOŽENJE BODOVNE VRIJEDNOSTI PREDMETA: |
||
1. redovitost na predavanjima (15 sati - 0,5 ECTS) |
||
KONZULTACIJE |
||
TERMINI KONZULTACIJA: |
|
|
BROJ SOBE: |
23 |
|
MJESTO ODRŽAVANJA |
||
NASTAVA: |
|
|
VJEŽBE:
|
|
|
NAPOMENA:
Uvjet za slušanje kolegija je položen predmet Metodika likovne kulture 3. |
IZVEDBENI
PROGRAM
|
||
NAZIV STUDIJA: |
Integrirani
preddipl. i dipl. sveuč. učiteljski studij 903 i 835 |
|
SREDIŠNJICA/SREDIŠTE: |
Zagreb |
|
OSNOVNI PODACI |
||
NAZIV KOLEGIJA: |
Istraživanje dječjeg likovnog stvaralaštva 2
|
|
Nositelj: |
mr. Miroslav Huzjak, docent
|
|
IZVODITELJ/I: |
mr. Miroslav Huzjak, docent
|
|
SEMESTAR: |
10
|
|
BROJ STUDENATA KOJI SLUŠAJU
KOLEGIJ: |
25
|
|
UKUPAN BROJ SATI U SEMESTRU |
||
NASTAVNI PLAN: | P-S-V 1-0-2 | |
PREDAVANJA: |
15 sati |
|
SEMINARI: |
0 sati |
|
VJEŽBE: |
30 sati
|
|
ECTS: |
3 BODA |
|
PREDVIĐENE TEME |
||
TEME PREDAVANJA:
|
1. Uvod
2. Vizualne upute za izradu Power Point prezentacije 3. Studentske prezentacije istraživanja 4.
5. Studentske prezentacije istraživanja 6. Studentske prezentacije istraživanja 7. Studentske prezentacije istraživanja |
8. Studentske prezentacije istraživanja 9. Studentske prezentacije istraživanja 10.
11. Studentske prezentacije istraživanja 12.
13. Primjeri pristupa istraživanju djece 14.
15. Podjela potpisa
|
OPIS VJEŽBI:
|
Svaki student na vježbama u razredu treba izvesti jedno nastupno predavanje pred cijelom skupinom. Odabrana nastavna jedinica mora odgovarati planu i programu (PIP-u). Za javni sat student treba načiniti nacrt istraživanja. Konzultacije su obavezne.
|
|
OČEKIVANI ISHODI: | Studenti će biti sposobni načiniti nacrt istraživanja dječjeg likovnog stvaralaštva te prezentirati rezultate u skladu sa znanstvenim konvencijama. Steći će vještinu upotrebe informacijskih i komunikacijskih tehnologija u izvedbi prezentacija istraživanja. Razvijat će sposobnost traženja, obrađivanja i analize informacija iz različitih izvora. Razvijat će osjetljivost za prepoznavanje znakovitih detalja u dječjim likovnim radovima. Razvijat će sposobnost motiviranja djece za što kvalitetniji likovni rad. Steći će znanje i razumijevanje o važnosti likovnog stvaralaštva za psihofizički dječji razvoj. Razvijat će sposobnost poznavanja i razvijanja vizualnog jezika, te sposobnost osmišljavanja likovnih aktivnosti. Razvijat će vještinu divergentnog i kreativnog mišljenja. | |
OBAVEZE STUDENTA I OBRAZLOŽENJE BODOVNE VRIJEDNOSTI PREDMETA: |
||
1. redovitost na predavanjima (15 sati - 0,5 ECTS) |
||
LITERATURA ZA ISPIT |
||
OBVEZNA:
|
1. Belamarić, D. (1986). Dijete i oblik. Zagreb: Školska knjiga. 250 str. (ukupno 975 str.)
|
|
IZBORNA/PREPORUČENA:
|
1. Ayalon, O. (1995). Spasimo djecu. Zagreb: Školska knjiga. 159 str. |
|
KONZULTACIJE |
||
TERMINI KONZULTACIJA: |
|
|
BROJ SOBE: |
23 |
|
MJESTO ODRŽAVANJA |
||
NASTAVA: |
220 |
|
VJEŽBE: |
O.š.
Davorina Trstenjaka, Zagreb, Savska c. 77
|
|
DODATNE NAPOMENE |
||
|