|
|
"Čitanje
kompozicija", kolaž |
 |
 |
Lijevo
i dolje:
s učenicima se na ploči vježba prepoznavanje najuočljivijih elemenata
u kompoziciji i verbalizacija njihovog sještaja unutar formata (pojmovi
polovina, trećina, polovina polovine i sl.) |
 |
 |
Lijevo:
na reprodukciji koju učenica upravo analizira uočava se podijela na tri
jednaka okomita dijela. U svakom dijeli nalaze se po dva lika, ukupno
ih je šest. Naglašena je simetrija s osi simetrije koja okomito prepolavlja
sliku. |
 |
 |
Učenici
kolažem, bojom i oblikom oponašaju pojedine ključne dijelove slike. Moguće
je načiniti primjer analize (rastavljanja, suprotno od sinteze) razrezivanjem
fotokopije škarama na najvažnije sastojke. |
 |
 |
Gotovi
radovi. Učenicima trećeg razreda trebalo je dosta pomoći, u analizi kompozicije,
a još više u konceptu prekrivanja kolažem velikih ploha i stavljanjem
menjih elemenata preko velike plohe. |
 |
 |
|
 |
 |
|
|
|
|